Premiere la Bratislava

ŠKODA prezinta SUPERB facelift si intra in era mobilitatii electrice lansand SUPERB iV si CITIGOe iV

ŠKODA si-a revizuit nava-amiral a flotei si introduce acum, de asemenea, o versiune hibrida plug-in: SUPERB iV
Premiera modelului CITIGOeiV inseamna pentru producatorul de automobile din Cehia lansarea primului sau model pur electric pentru productia de serie
Prezentarea celor doua modele iV marcheaza intrarea marcii ŠKODA in era mobilitatii electrice
Fiind de multi ani sponsorul principal al Campionatul Mondial de Hochei IIHF, ŠKODA foloseste pentru prima data evenimentul sportiv de la Bratislava ca decor pentru a lansa in premiera un produs

Mladá Boleslav / Bratislava, 23 mai 2019 – Cortina s-a ridicat pentru ŠKODA la editia din acest an a Campionatului Mondial de Hochei IIHF. In ziua semifinalelor, in capitala Slovaciei, Bratislava, producatorul auto ceh isi prezinta primele modele electrificate pentru productia de serie, dar si facelift-ul navei-amiral a flotei sale de modele, SUPERB. SUPERB iV si CITIGOe iV marcheaza intrarea marcii ŠKODA in era mobilitatii electrice. Fiind de multi ani sponsorul principal al Campionatul Mondial de Hochei IIHF, ŠKODA foloseste pentru prima data evenimentul sportiv de la Bratislava ca decor pentru o lansare de produs

Presedintele ŠKODA AUTO, Bernhard Maier, a declarat: „Azi, ŠKODA intra in era mobilitatii electrice. Este un moment foarte special pentru compania noastra, care anul viitor va sarbatori 125 de ani de existenta. La start s-au pozitionat doua modele: primul nostru model pur electric, CITIGOe iV, cel care reprezinta cel dintai pas al marcii in era mobilitatii electrice si SUPERB iV, primul model hibrid plug-in al marcii. De asemenea, prezentam acum noua editie a navei noastra amiral, SUPERB, care acum beneficiaza de un design si mai rafinat si de noi tehnologii.”

ŠKODA imbina acum pentru intaia data un eveniment sportiv sponsorizat cu prezentarea unui automobil. Astfel, compania isi subliniaza parteneriatul de lunga durata cu Campionatul Mondial de Hochei.

Fiind sponsorul principal al Campionatul Mondial de Hochei de 27 de ani, marca detine recordul in privinta celei mai indelungate sponsorizari din istoria campionatelor mondiale sportive. In calitatea sa de sport dinamic, fascinant si pragmatic, hocheiul pe gheata se potriveste perfect producatorului auto ceh si reprezinta, alaturi de ciclism, pilonul principal al strategiei de sponsorizare a marcii ŠKODA. De fapt, marca a fost inca din 1992 partenerul auto oficial al rundelor finalei Campionatului Mondial, care au avut loc in Praga si Bratislava. Iar din 1993, producatorul de automobile este sponsorul principal si partenerul auto al Campionatul Mondial de Hochei IIHF.   Bratislava este acum locul perfect pentru prima premiera mondiala pe scena internationala a campionatului, dar si pentru premiera noii ŠKODA CITIGOe iV. Productia modelului pur electric va incepe anul acesta chiar acolo, in Bratislava.

Christian Strube, membru al Consiliului de Administratie ŠKODA, responsabil pentru Dezvoltare Tehnica a spus: „Intrarea in era mobilitatii electrice este un pas foarte important pentru ŠKODA. Hibridul plug-in SUPERB iV plug‑in si CITIGOe iV reprezinta abia inceputul. Primul model pur electric al marcii ŠKODA ce va fi construit pe baza platformei modulare electrice MEB va urma curand, in anul 2020.”

ŠKODA SUPERB iV cu o putere totala de 160 kW (218 CP)

La fel ca toate variantele modelului SUPERB, si ŠKODA SUPERB iV va fi produs la fabrica din Kvasiny, Republica Ceha. SUPERB iV este prima ŠKODA cu propulsie hibrida plug-in. SUPERB iV este pus in miscare de un motor 1,4 TSI pe benzina. Acesta genereaza 115 kW (156 CP) si este acompaniat de un motor electric de 85 kW. Puterea maxima totala este astfel de 160 kW (218 CP), ceea ce permite sustenabilitate, dar totodata dinamism si agilitate. Astfel, ŠKODA SUPERB iV indeplineste cerintele normei de poluare Euro 6d‑TEMP. Emisiile de CO2 ale masinii se situeaza sub 40 g/km. Bateria de 13 kW permite o autonomie pur electrica, deci cu emisii zero, de 55 km conform ciclului WLTP si poate fi incarcata de la o priza casnica standard, de la un dispozitiv de tip wallbox sau cand se afla in miscare cu ajutorul motorului pe benzina si al functiei de recuperare a energiei de franare. In combinatie cu motorul pe benzina, autonomia este de 850 km. De asemenea, SUPERB iV este echipat cu ultima generatie de sisteme de infotainment.

Familia SUPERB: design si mai rafinat si spatiu extrem de generos in cotidian

ŠKODA a actualizat modelul SUPERB cu un facelift. Acesta impresioneaza cel mai mult cu noile tehnologii si cu un interior si mai sofisticat. Farurile Matrix full-LED sunt o premiera pentru un model ŠKODA din productia de serie. Acum sunt lansate si mai multe sisteme de asistenta, precum tempomatul predictiv. De asemenea, SUPERB ofera Side Assist care functioneaza acum pe o distanta de 70 m. Suplimentar fata de versiunea hibrida plug-in, SUPERB este oferit si cu trei motoare diesel si trei motoare pe benzina, acestea avand puteri intre 88 kW (120 CP) si 200 kW (272 CP).

Designul elegant si dinamic a fost rafinat sistematic, avand acum o grila remodelata la radiator si decor cromat intre farurile LED. Iar datorita noii bare frontale, SUPERB a crescut in lungime cu 8 mm, la 4.869 mm, iar versiunea COMBI cu 6 mm, la 4.862 mm. Ampatamentul, latimea si inaltimea au ramas neschimbate. La interior, accente proaspete sunt conferite de detaliile cromate, noile modele de tapiterie si cusaturile contrastante. Cu un interior extrem de generos si cu un volum al portbagajului de 625 l in versiunea ŠKODA SUPERB si 660 l la ŠKODA SUPERB COMBI, modelul continua sa redefineasca standardele in segment.

CITIGOe iV marcheaza intrarea ŠKODA in epoca electrica

ŠKODA CITIGOe iV este primul model pur electric al producatorului ceh. La o lungime de 3.597 mm, compacta urbana cu zero emisii este perfecta in oras. Motorul sau electric genereaza 61 kW, iar bateria litiu-ion permite o autonomie electrica de 265 km, conform ciclului WLTP. Cand se termina energia din baterie, aceasta poate fi incarcata la 80% intr-o ora de la un sistem de incarcare rapida in curent continuu de 40 kW, folosind un cablu de incarcare CCS (Combined charging system – Sistem combinat de incarcare).

 * Toate valorile mentionate sunt inca provizorii si ar putea fi eventual revizuite.

 

Lasă un răspuns