O zi cu mașina în service e o zi ca oricare alta!

 

Te gândești că o zi în care ai masina în service e o zi pierdută?

Știm. Nu e prea la îndemână să aștepți. Iar lucrarea poate să dureze, în timp ce tu ai o grămadă de lucruri de făcut…

Cum faci să-ți rezolvi problemele? Chemi un prieten, un taxi? Dar dacă ai de umblat? Dacă ai clienți de vizitat sau alte chestiuni de rezolvat pentru serviciu? Întâlniri programate, copii de luat de școală, cumpărături de făcut?

Noi știm cat de important este timpul tău! Nimănui nu-i place sa aștepte, să fie blocat sau sa depindă de alții pentru activitățile de zi cu zi.

E important este să ai mobilitate! Iată în ce condiții poți beneficia de o mașină de schimb.

REPARAȚII MECANICĂ – ELECTRICĂ

Îți oferim o mașină la schimb pentru perioada în care mașina ta este în service. Pleci, îți vezi de treabă și te întorci când mașina ta este gata.

Te costă doar 160* lei pe zi 
Solicită mașina de schimb consilierului de service încă din momentul programării în service! Și o zi cu mașina în service este o zi ca oricare alta!

*prețul include TVA

SOLICITĂ MAI MULTE DETALII
PROGRAMEAZĂ-TE ONLINE ACUM  

REPARAȚII DAUNĂ PE RCA (dacă ești păgubit)

Conform noii legislatii a RCA-ului, partea pagubită într-un accident auto beneficiază de mașină la schimb (gratuit) pe perioada în care mașina personală se află în service pentru reparații, în anumite condiții.

Cum obțineti mașina la schimb?

 

  1. Deschideți dosarul de daună
  2. În urma deschiderii dosarului de daună veți primi o notă de constatare de la asigurator cu care vă veți prezenta la service
  3. Pe baza notei de constatare, unitatea reparatoare va întocmi devizul de reparație
  4. Pe baza devizului de reparație se calculează numărul de zile de care beneficiați de mașină la schimb
  5. După ce avem toate documentele, transmitem solicitarea către partenerii noștri pentru a vă livra auto de înlocuire

 

Documente necesare pentru decontarea mobilității:

  • copie poliță RCA vinovat;
  • nota de constatare emisă de asiguratorul vinovatului;
  • deviz emis de unitatea reparatoare(pe baza acestuia se stabilește numărul de zile decontate);
  • copie talon, copie permis auto, copie buletin;
  • împuternicire din partea proprietarului în cazul în care mașina nu este înmatriculată pe numele dumneavosatră.

 

Important:

  • Mașina la schimb va fi din clasă similară cu mașina deținută
  • În cazul în care clientul dorește să păstreze mașina la schimb după ce se termină perioada decontată de către asigurator, acesta va suporta costul de închiriere conform grilei atașate.

Situații speciale în care costul închirierii se achită de către client: 

  • Depășirea termenului de reparație din motive independente de service: întârzierea livrărilor de piese și/sau materiale, întarzierea prezentării documentelor ce intră în obligația clientului
  • Refuz de plată – în situația în care asiguratorul refuză plata dosarului din motive obiective cum ar fi: rezoluția privind vinovăția s-a modificat între timp (ex: culpă comună), lipsa de la dosar a documentelor ce trebuie aduse de către client, documente completate incorect sau necorespunzator legislației (constatare amiabilă) sau orice altă situație prin care asiguratorul consideră că nu s-a respectat legea în vigoare.

 

SOLICITĂ MAI MULTE DETALII
PROGRAMEAZĂ-TE ONLINE ACUM  

ALTE TIPURI DE REPARAȚII

Ai un alt tip de reparație în service-ul nostru? Ia legătura cu noi pentru a afla condițiile în care poți primi o mașină la schimb.

SOLICITĂ MAI MULTE DETALII
PROGRAMEAZĂ-TE ONLINE ACUM